Väskbild och sambobild

Häromdagen köpte jag en väska som ska användas på proffsiga möten och grejer. Man kan som sagt inte strutta in med paljetter eller vävda tygstycken hur mycket som helst och bli tagen på allvar. Tror jag.


Så jag införskaffade denna väldigt, väldigt dyra väska. För den är praktisk, man får plats med A4-block och papper och frukt. Och den har både korta och långa handtag, så att jag kan alternera bärsättet för att skydda min kropp så mycket som möjligt från skador. Det ska blir bra. Idag har jag även impregnerat den så att den inte får fula fläckar. Visst är jag vuxen och duktig?


Och så här coola ser jag och O ut när vi inser hur vuxna och duktiga vi är nuförtiden. Ganska balla Kärrtorpsbor. Eller totallarviga Hammarbyhöjdenbor, välj själva!



Kommentarer
Postat av: Sydney

Ni ser valdigt tuffa och vuxna ut..stora soder om soder kisar



kramar Mari

2009-11-09 @ 23:39:24
Postat av: Chippe

Ja ni ser jätteballa och vuxna ut. Och ganska snälla. Väskan är väldigt fin!!

2009-11-12 @ 08:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0