Blev stressigt ändå

Möten möten hela dagen.

Och titta på lägenheter hela kvällen.

Varför ligger alla lägenhetsvisningar samtidigt? Förstår de inte att kontrollfreak som jag själv blir helt nippriga av att inte hinna till ALLA visningar? Jag blir galen av att känna att jag inte hinner se hela utbudet. Galen!

Vad som skulle bli en lugn höst har blivit något helt annat. Mer att göra än hela våren tillsammans. Det är roligt. Fast magkatarr-framkallande.

Så får det vara.

Fick några heta (blink-blink) tips om hur man kan hålla sig varm på jobbet. En värmeluftfläkt och ett varmt skyddsombud låter bra. Tack för förslagen, hehe.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tittar på lägenhet? WTF? Ska ni flytta?

2009-10-19 @ 16:25:54
URL: http://minigan.blogg.se/
Postat av: Chippe

Men Maria det berättade jag ju för dig har du glömt det? I ett 7 sms långt meddelande. Förra tisdagen.

kramar

2009-10-19 @ 16:34:21
Postat av: Maria

Fel Maria ;)

2009-10-19 @ 16:53:15
URL: http://minigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0