Förändringens tid är nu

Jaha, ännu en dag och ännu ett besök till naprapaten. Och det enda jag kan utropa är tjohooooo! Första gången min rygg INTE gjort så ont så jag vill gråta när han tryckte på den.
Framstegens tid är nu!

Så då hade vi massa tid för EFT-behandlingen. Den när man gråter, gråter och får ont på alla ställen man har fysiska fel. Idag kändes det som att min nacke skulle gå i tusen bitar. Tusen små röda, stickiga bitar. Jag mådde illa av smärtan.

Men nacken var rak, inget fel på kotorna, det var en emotionell smärta. Jäkla skit, Voltaren hjälper INTE mot det!

Av alla flummiga gånger var dagens den flummigaste. Den ingick nämligen en stor dos "tidigare-liv-terapi". Ja ni, vad ska man säga? What doesn't hurt you makes you stronger? Hoppas verkligen detta gör mig starkare, för ont gjorde det.

What hurts you makes you stronger alltså.

Bevisen på att allt detta flum fungerar är ju i och för sig tydliga. Jag har inte ont i mina knän. Jag har minimalt ont i min rygg. Och jag är helt slut efter en session. Och om det är något jag lärt mig av alla besök hos botgörare, så är det att när man känner sig konstig och annorlunda, då är det bra. För något händer. Och change is good.

We got change, ladies and gentlemen! Hip-hop-hurray!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0