Shark attack

Många vet att min största skräck är hajar. Jag är livrädd för dem. Jag klarar inte av att se tecknade hajar ens. En gång skulle jag försöka att inte gå ut ur rummet när hajarna kommer i Finding Nemo och det slutade med att jag satt helt paralyserad med tårarna rinnande i min stol och skakade av rädsla. Jag gör inte om det.

Så läser jag en sån här nyhet, om en monsterhaj som bitit ihjäl en 3,5 meter lång vithaj i Australien och min skräck får nya dimensioner. Fattar ni hur läbbigt det här djuret är? Nio rader med tänder har de, de djävlarna. Fy fanken.

Blir alldeles skakis när jag tänker på det.

Kommentarer
Postat av: martin b

Å där bor din syrra!!! Hjälp!!

2009-10-29 @ 13:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0