Släktskap

Ha, jag har upptäckt en sak som gjorde mig lite konfunderad. Det är inte alls intressant, verkligen inte. Helt värdelös information.

Men Jason Bateman, en av mina favoritskådespelare, är gift med Amanda Anka. Paul Ankas dotter. Alltså är Anna Anka hennes styvmamma. Galenskap.

Så ligger det alltså till med släktskapen i Hollywood. Jag skäms nästan för att jag fick reda på det. Och att denna information inte kommer lämna min skalle, någonsin. Jag kommer alltid ihåg sådana här idiotiska saker.

Förlåt för att jag berättade detta för er! Förlåt!

Kommentarer
Postat av: Sydney

Hej liten



man far hoppas att hon inte ar lika spannig som sin mamma. For da ar min respekt for Bateman helt borta...helt borta



du far inte beratta sant for mig...nu kommer det ju sparas i min hjarna ocksa. Evt kan det vara bra som saker att veta for Trivial Pursuit...jag ar bast pa TP bland annat vet jag att det inte finns nagra ormar pa Irland. Det ar darifran myten som St Patricks kommer fran. Han radera ut alla ormar pa Irland. Ungefar som ratt killen i storyn som utraderade barn och rattor i hammeln eller vart det nu var...

2009-10-13 @ 02:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0