Söndagen

Igår firades lillebror med pasta och totalt hoppa-i-sängen-kaos á la småpluttarna. Vilket liv de för! Tjejer är lugnare än pojkar? Skitsnack!

Sen hade underbara far fixat biljetter till Fredrik Lindströms show på Cirkus. Det var riktigt bra, men han dippade i slutet. Då var vi alla trötta och orkade inte skratta mer.
Vi hade spridda platser så när vi satt oss tillrätta började vi alla fyra vinka som galningar över hela lokalen. Hej hej, därborta sitter du. Hej hej, jag ser dig bakom pelaren! Och sen messade lillebror till mig. Och jag messade jag tillbaka. Sen messade O till mig, och sen lillebror till oss båda. Så höll vi på. Herre gud, de klarar sig inte en sekund utan direkt kontakt. Galningar...

Jag är förkyld. Mår faktiskt ganska pyton, ändå ska jag jobba. Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0