Söndagsjobba

Är på jobbet.

Det är svårt när man får direktioner som går emot varandra.
Såhär ska du göra, säger en chef. Nej, såhär ska det vara säger en annan.

Jag blir snurrig.

Helst av allt vill jag nog bara titta på tusen timmar film och äta massa frukt. Det är nog det jag saknar mest med sommaren, att frukten är godare och smakar mer. Nu är det bara massa mosiga äpplen och lite halvgoda apelsiner.

Ja, ja. Idag är det i alla fall en viktig match för gnaget. Hoppas hoppas Elfsborg krossas...

Kommentarer
Postat av: Chippe

Oavgjort också ok tycker jag, oj vad Elsborgstränaren var arg!!!Om du får olika direktiv så kanske du tycker nåt är klokare än det andrda, då får man välja det.

2009-10-05 @ 10:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0