Två lärdomar

Jag har lärt mig två saker idag.

Dels att det är ganska svårt för en människa som har  koncentrationsförmåga som en guldfisk att jobba hemifrån, och dels att jag är en enormt aggressiv budgivare när det gäller lägenheter.

Jag har suttit och knåpat med lite grejer i Photoshop, men jag är så satans osäker på min egen förmåga att jag behöver O här hemma så att han kan säga vad som fungerar och vad som bara är jättefult.

Jag vill verkligen göra bra ifrån mig, det är så svårt att veta vad som är rätt.

Ska vandra ner till Hammarby sjöstad och fixa en e-legitimation nu också. Det kan jag behöva, en promenad och ett bankbesök, lite sött och lite surt. En sollös vardag i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejsan. Vad gör du?

pratglad? haha jag har jätte tråkigt.

2009-10-27 @ 14:55:48
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0