Bäää

Var hos naprapaten idag. Jag grät i ungefär en timmes tid. Då är det okej att känna sig seg och trött. Det gör jag.

Sen såg jag en video med Pink på MTV. Jag älskar Pink. Vet att det är lite barnsligt, men hon är så jävla snygg och cool och hennes röst är så ball. Ja, jag låter som en liten tioårig flicka som pratar om sin idol, men det går inte att göra något åt.

Hon är som en blandning av min syster M och Loreli från Gilmore girls.

I alla fall så såg jag hennes senaste video som är inspelad i Stockholm, och hon ser så snygg ut. Så jag prövade att locka mitt korta lilla hår. Det blev inte samma effekt ska jag berätta för er. Jag ser mer ut som en överklassslyngel från 70-talet. Jag ser ut som Björn Gustavssons lite halvfeta kusin. Jag ser ut som ett får, och inte ett gulligt litet lamm, utan mer ett får som blivit luggad varje dag av sin elaka mamma och sen blivit kissad på av sin eleka fårpappa.

Får får inte får, får får Lovisa...

Kommentarer
Postat av: Storasyster K

Hej vännen, det låter intressant det där med Robert Gustavssons kusin. Jag blir jättenyfiken på hur du ser ut, kom över till mig och var lite ful så får jag känna mig lite snygg. Är det ok om du sätter på dig något omordent också?

Det är totalt utmattande att gråta, dessutom tycker jag att man får ont i huvudet också. Men på något sätt så kan det kännas mycket bättre änså, trots uttorkning och huvudvärk. Kram K

2009-09-23 @ 14:42:41
Postat av: martin b

Vem kan skriva en smart kom´mentar efter att K har varit framme? Härligt att du får gråta och gräva hos naprapaten. ATt det finns personer med sådan sådan "blandkompetens"? När det gäller utseende:

Min lilla gumma du behöver inte leta efter en "häftig Look" eller vad det heter. Är det något du verkligen har hittat så är det en egen stil som både ligger före och ibland efter. Den är alltid ball och egen. Låt gärna tex Pink bli en inspiration men behåll did som "dig" M

2009-09-24 @ 08:57:09
Postat av: martin b

Vem kan skriva en smart kom´mentar efter att K har varit framme? Härligt att du får gråta och gräva hos naprapaten. ATt det finns personer med sådan sådan "blandkompetens"? När det gäller utseende:

Min lilla gumma du behöver inte leta efter en "häftig Look" eller vad det heter. Är det något du verkligen har hittat så är det en egen stil som både ligger före och ibland efter. Den är alltid ball och egen. Låt gärna tex Pink bli en inspiration men behåll did som "dig" M

2009-09-24 @ 08:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0