Inte mera blond

Solen skiner utanför.

Jag ser ut som en medelålders parkbänktant i håret.

Pengafrågorna gnager på min själ.

Kroppen värker.

Men jag känner mig ändå ganska glad. Man kan inte göra annat än att leva tills man dör. På den senaste EFT-behandlingen med herr naprapat kom vi ett steg närmare svaret på frågan: Vad i helvete är det för fel på Lovisa?
Och det känns bra. Vid jul ska mitt kontrollbehov ha mattats av och känslan av förtvivlan vid vargtimmarna ska vara puts väck.

Jag tror jag har bestämt mig för att bli brunett. Det ska bli spännande.
Livet är ju ett äventyr trots allt.
Ett dyrt äventyr, men ändå.
Brunett it is.

Kommentarer
Postat av: Chippe

Modigt Visan. Brunett, guldbrunt, inte mörkt, en varm nyans. Som rouget. Det blir bra!!!

2009-09-25 @ 12:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0