Kenneth Andersson i djungeln

Det är väldigt tomt på kontoret idag. Alla är på TV4:s screening, där de visar bitar och pratar om höstens nya programsatsningar.

Ville jag gå? Faktiskt inte. Jag är komplett ointresserad av svenska kändisar. Vet inte hur det kommer sig, men så är det. Jag kan inte förstå vad som är intressant med att bestämma över Kenneth Andersson i djungeln i Malaysia (Kändisdjungeln). Jag vill se honom spela fotboll i gamla tv-klipp från -94, där han slår sina handskbeklädda nävar samman och ser rödhårig och arg ut. Inte samma sak att strutta runt bland palmer och göra bort sig.

Tycker jag.


Kommentarer
Postat av: martin b

Det är tungt när gamla idoler dissar sig själva eller hur

2009-09-10 @ 15:03:19
Postat av: Lisa

hoppas allt är bra :D

2009-09-14 @ 09:52:03
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0