Krama lamm

Var hos naprapten i morse och tydligen ser min nacke mycket bättre ut och mina ligament brevid svanskotan var inte alls lika spända. Men jag var lite stum. Okej... fine by me.

Igår träffade jag en gammal kompis när jag och O var och storhandlade på Willys för första gången sen i våras (skäms på oss för alla pengar vi lagt på mat i Konsum).

Det är alltid så skumt att träffa vänner som man verkligen haft en nära, nära relation till, men som man inte umgås med längre av olika anledningar. Han känner ju mig, och jag känner honom. Vi vet hemligheter om varandra, har säkert tusen åsikter om den andra, ändå har man ingen kontakt mellan gångerna man träffas på bussen eller i affären.

Fick i alla fall en tripp tillbaka till Älta-tiden. Oh, my Älta, how I really don't miss you.

Sitter hemma och jobbar idag, har alldeles för ont för att vara runt människor. Jag skulle bara morra lite lealöst åt dem och det är inte bra med tanke på att det är min sista vecka.

Jag ska omfamna arbetslösheten som ett litet lamm som äntligen kommit hem till mamma. Det ska jag förbereda mig för nu. Krama lamm, krama lamm, det är inte farligare än så!

Kommentarer
Postat av: Chippe

Man kan krama mamma också, det är bra!

2009-09-10 @ 09:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0