Lukta på hösten

I dag står det stora skålar med godis i alla pentryn.

Det fanns ingen frukt.

Jag har ätit typ tio minisnickers, några minitwix och en eller annan Mariannekola. Jag mår alldeles illa nu. Inte smart av mig.

Vädret är vackert i dag med och jag tänker gå hem efter min avtackning. Då ska jag bara åka hem och sitta i Indianparken och läsa. Men först måste jag köpa en ny bok.

Visst är det väl precis den här sortens höst man ser fram emot de regniga sommardagarna? Med krispig luft, blå himmel och stråk av gult och rött i träden. Det luktar så gott utomhus nu.

Jag ska fanimej gå ut i skogen och lukta.

Fast långsamt, för min höft har gått sönder igen. Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0