Resfeber

Jag tittade på semesterresor i dag i tidningen.

Det kostar inte så fasligt mycket att åka iväg en vecka till Barcelona eller Kreta. Kanske skulle man ta sig en tripp? Det var fasligt härligt i vintras när jag och Mor åkte till en solarie-ö. Och när jag och E åkte till Egypten, trots att jag inte vill åka tillbaka just dit.

O har jag ju höstlov, kanske skulle man passa på?

Vilka är i så fall de bästa resmålen, undrar jag. Ska nog vara lite gammaldags och ringa en resebyrå och kolla. Det har jag nog aldrig gjort. Även det kan ju vara en resa i sig.

Kommentarer
Postat av: martin b

ÅKkkkkkkkkk

2009-09-30 @ 10:58:36
Postat av: Chippe

Har du hittat nåt ännu? Om du ahr tid så skriver jag som skribetnen ovan; åååååååååååååk. Kram!

2009-10-05 @ 10:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0