Tack gud

Igår var en alldeles förfärlig dag.

Jag trodde, eftersom jag var ledig, att jag skulle ha det härligt och mysigt.

Men det ville inte gud. Gud ville att jag skulle ha det hemskt och jobbigt och rörigt.

För det första ville han att den huvudvärk jag dragits med sen i tisdags skulle nå sitt klimax. As it did. Sen ville han att jag inte skulle kunna ligga ner eller sitta upp, eller gå eller stå, utan att få ont i ryggen och framförallt nacken. Det lyckades han med.

Jag och O kom till slut iväg till Sickla för att handla lite nödvändiga grejer. Men det gick inte för O fick ont i ryggen och jag hade huvudvärk, så inget blev gjort. Så vi satte oss och fikade för att få upp humöret igen. Och vad händer då? (Vad säger Göran då? Jonathan förstår...) Thomas!

Hinner ta två tuggor av den morotskaka jag suktat efter hela veckan när:
en liten sparvjävel kommer och BAJSAR PÅ MIN NACKE! Såklart.

Det var den berömda droppen, vi bestämmer oss för att traska hem med vårt dåliga humör. Då börjar det regna.

Ska jag dra slutsatsen att det är bäst att inte vara ledig?
Tack gud, tack så himla mycket...

Kommentarer
Postat av: Maria

Nämen fy! :( Hoppas huvudvärken har gått över nu då! En bra sak med igår var att ni nu har två biljetter till premiären av flickan som lekte med elden!

2009-09-05 @ 15:49:10
Postat av: lillebror

Silverminken!

Låter som en fruktansvärd dag, men det finns bättre också:)

2009-09-05 @ 16:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0