Tyck synd om mig

Idag sa naprapaten att mina skador på bäcken och rygg är samma som kvinnor som är gravida i femte månaden har. Fogglidningar eller foglossningar.

Har jag varit gravid utan att märka det? Har jag fått en liten bebbe utan att nån informerat mig om det? Hur i helvete kan jag få foglossningar av att spela handboll?

- Ja, men med dig vore det ju konstigt om något skulle vara logiskt, säger nappe.

Jag är två sekunder från att ge upp. Två. Jag vill kunna gå och springa och hoppa och träna och leka och yoga och slänga mig utför stup. Jag vill inte sitta still och inte få vrida på huvudet.

Värst vad jag vill mycket då. Lovisa, tänk lite på vad andra vill. Just nu vill de nog sluta höra ditt klag, det är vad jag tror!

Okej då.

Kommentarer
Postat av: Maria

USch vad jag vet hur du känner idag. Som du vet har jag också såna här dagar. Men ge inte upp! Du har en jävlar anamma som är få förunnade! Svär, skrik och var förbannad en stund eller gråt en skvätt om det känns skönt. Sedan tar du din jävlar anamma och kämpar på med allas fulla stöd. En dag kommer vi göra kullerbyttor i det nyklippta gräset. Vänta bara!

2009-09-01 @ 14:56:25
URL: http://minigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0