Gupp gupp grabbar

Ni ska bara veta hur duktig jag kände mig igår.

Kom hem från jobbet, åt middag, ringde bror, gick och tränade med honom, kom hem, gjorde en smoothie, städade köket och gick och la mig.

Hur imponerade är ni av denna skicklighet att bemästra fritiden?

Jag och bror J tillbringade (var på väg att säga spenderade, men det säger man bara om PENGAR, inte om tid!) ganska mycket tid bland de fria vikterna. Och jag var ensam tjej  bland 15 hormonstinna ynglingar som pumpade, pumpade, pumpade biceps. Jag pumpade också biceps. Det är så obeskrivligt skönt.

I kväll ska jag äntligen träffa M, har återigen gått så lång tid sen vi sågs sist. Men så är det i mediabranschen hörni, man är bissy bissy, tiden flyger när man är mitt uppe i suset och mediabruset.

Eller inte. Eller jo, men mer för henne är för mig. För mig är mest tiden en liten träeka som sävligt guppar fram i Public service-havet.

Gupp gupp, inget land i sikte.


Kommentarer
Postat av: chippe

Guppa du lilla båt, du kommer i land snart.

2010-04-07 @ 15:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0