Kortis

Ska lägga upp bilder på hur jag och O såg ut i lördags så snart jag hinner.

Vi var väldigt, väldigt fina!

Igår var jag och och mor i skärgården en snabbis och lapade sol. Idag lapade jag samma sol från min balkong, sen smet jag iväg till frisören och blev blond.

Och så ringde chefen och informerade mig om att jag glömt bort att jag skulle jobba. Gud vad jag hatar när jag glömmer saker. Det händer inte så ofta, får panik när det gör det. Ingen skada skedd, jag susade iväg i lilla fjun, tog mig till Radiohuset på en kvart.

Träffade L igår och vi fantiserade lite om hur folks liv kommer se ut om tio år. Jag kan lätt tänka mig massor av spännande saker för alla andra runt omkring mig, men för egen del? Har en stark känsla av att inte så mycket kommer att ha hänt.

Hörni, vad ska man ta och gör av livet egentligen?

Kommentarer
Postat av: Chippe

Hej trodde att du skulle jobba tisdag onsdag denna veckan. Om du är ledig onsdag kan du åka med till Djurö och kolla på ett litet hus...glöm inte att lägga upp blondbilder på dig!!

2010-04-12 @ 20:44:15
Postat av: Maria

Åh! Kan du vara en darling och maila bilderna från lördagen till mig? Kram!

2010-04-12 @ 22:41:49
URL: http://minigan.blogg.se/
Postat av: SunnySydney

Du kan tanka sa har..

Om du gor tar ett beslut att saker kommer att vara annorlunda om 10 ar sa kommer de vara sa...



Jag kan tanka att om 10 ar vill jag bo brevid vattnet och pyssla som heltids sysselsattning...resten skiter jag i (barn, jobb, bil etc)....men om jag inte gor sa det hander...sa kommer jag ju inte ha ett hus vid vattnet samt att jag kommer nog att ha mindre tid att pyssla...

2010-04-13 @ 09:04:41
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0