Torsdagen gjorde mig förkyld

Jag har gjort så mycket viktiga saker den här veckan att min kropp genast reagerat.
Genom att återinföra förkylning.
Fasiken.
Igår på gymmet provade jag ett av de set jag fått från pappas PT. Resultatet? Kan inte riktigt gå idag. När jag klev upp ur sängen var jag en millisekund från att rasa in i fönsterkarmen.
Smärtschen.
Men det var himla skönt att ha en lista att gå efter i träningslokalerna.
Jag och var och tittade på hans nya brorson igår också. Han var verkligen inte stor. Treåriga systern såg gigantisk ut i jämförelse. Han var en snäll bebis och skrek bara lite, sen sov han. Storasystern däremot, hon har pipa. O beskrev det som att tiden stannar lite varje gång hon tjuter till.
Sad but true.
Nu ska jag prova mitt nya curling-mousse. Eftersom frisör-Maria föreslagit att jag skulle skaffa något sådant för att få en Carrie-i-Sex-and-the-city-look. Och man måste göra som frisör-Maria säger. Hon är i princip gud i mina ögon.
Obey the lord and you shell get blissfull. So i will.
Go Kvalborg!

Kommentarer
Postat av: chippe

Hmm vet en annan liten tjej som skrek så att hennes pappa högg tag i speglarna för att de inte skulle brisera. Inga namn men hon sjunger himla bra.

2010-05-04 @ 11:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0