Barkar måndag

Under hela morgonen har jag nynnat låten "I wanna be a millionaire, so fucking bad". Framförallt delen när han sjunger "I wanna be on the cover of Forbes magazine, smiling next to Oprah and the queen, what up' Oprah!"

Jag vet inte om det betyder att det var alldeles för länge sen jag såg Oprah, att det snart är dags för löning eller att jag helt enkelt har kass musiksmak.

Har försökt att börja nynna på andra låtar, men de fastnar inte, hur mycket jag än vill. Jag kanske får börja byta ut orden i låten för att röra runt i hjärnan lite. I wanna be a labrador, so freaking sad... Wanna see Danny Glover be smarter than the queen, not eat any bacon unless it's leen, what up måndag!

Ni förstår varåt det barkar va?

Kommentarer
Postat av: Chippe

Lite svårtolkat, jag är nog inte helt på. Skyller på måndag.

2010-08-23 @ 15:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0