Death of summer

Jag undrar om augusti förstår att det vore bättre om tiden gick baklänges under sommaren?

Att man pendlade fram och tillbaka mellan juni och augusti, så att det för det mesta var juli och högsommar hela tiden.

Är inte helt säker på att augusti inser detta. För månaden verkar gå mot sitt slut, och jag ser inte skymten av havsbad och sand mellan tårna.

Allt jag skådar i fjärran är halsdukar, duggregn och blöta strumpor. Vilket kanske vore okej om det innebar att det var vanligt aprilväder och att sommaren var på väg. Men det är den inte. Den håller på att dö.

Dramatiskt va?

Men sant ändå.



Kommentarer
Postat av: Chippe

Gud så deprimerande. Jag har faktiskt badat och solat i helgen, kallt var det (typ 17) men vi hade fällt så många träd och brottas med tusen mygg, så ett bad klockan nio på kvällen var riktigt lockande. Sommaren är lååång. Och så fort du är obokad är det bara att komma till sandstranden. Stolarna står omålade...

2010-08-22 @ 20:53:37
Postat av: Sydney

Du ska komma till sydney, da blir det bad och sand for hela slanten. Ska kopa nya strandhandukar..



kanske randiga, och balkong mobler...kanske randiga...Kanns sa valdigt semestrigt med randiga balkong mobler



Kom pa din super semester...jag hoppas att det ar sol alla dagar nar ni ar har



Super manga kramar Maria som saknar dig som du saknar solen i Januari

2010-08-23 @ 01:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0