En zebra som inte ser bra

Jag har avbokat min klipptid på måndag.

Det kändes som en bra idé ända tills jag gick upp i morse och inte såg något.

Mitt hår växer jäkligt fort och jag har inte klippt det sen i början av juni, vilket resulterar i en lugg som hänger ner till munnen och täcker mina ögon helt och hållet.

Jag skulle kunna sätta upp den. Men jag blir så fasligt lik en häst när jag gör det. Eller en åsna. Och det är liksom inte en look jag är ute efter. I och för sig så har jag på mig en svart- och vitrandig klänning idag, så då blir jag kanske mer zebra.

Och zebror är ju fina djur.

Ni har väl förresten inte missat att man har lyckats para en mulåsna och en zebra? Resultatet blev dett:


Kommentarer
Postat av: Chippe

Klipp dig på tisdag!! Eller så kan jag sitta brevid och prata om intressanta saker.

2010-08-22 @ 20:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0