Inte höst än ju

Av någon anledning har jag börjat bete mig som att det är höst redan.

Jag sitter på jobbet och tittar på termometern som finns i skylten till Solna Business Park och det är 25 grader varmt, säger den.

Själv sitter jag här inne med svarta jeggins, strumpor, svarta converse, långt linne samt en mörkgrå trekvartsärmad tröja.

Jag hade också på mig mig Fjällrävenjacka på väg till jobbet.

Varför vägrar jag att inse att det faktiskt är sommar fortfarande? Väldigt suspekt beteende från min sida tycker jag...


Kommentarer
Postat av: Chippe

Jag har samma sjuka beteende idag är det 27 grader och jag sitter i långärmnad tröja, sneekers och mörkblå jeans. Nä nu får det bli skärpning. Jag går ut helt enkelt. kram

2010-08-12 @ 16:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0