Jag pallar

När jag skulle försöka somna igår kväll kom jag på något riktigt bra att skriva om här på bloggen.

Nu har jag helt glömt bort vad det var för något.

Men bra var det, jäkligt bra.

Just nu sitter jag och är lite nöjd med mig själv, för igår när jag var och tränade så kunde jag för andra gången springa på löpbandet utan att få ont i ryggen.

Jag vet inte om det är för att jag tränat upp mina stödmuskler bättre eller om jag helt enkelt springer försiktigare. Men för ett år sen fick jag ont i ryggen av att gå på löpbandet, så idag är jag glad som en diabetiker som hittat sockerfria mumsmums.

Jag måste fortsätta tänka positivt för idag ska jag också hålla i en pressfotografering, helt ensam. Det är inte sådant de lär ut på journalistiklinjen. Vart är egentligen ingresserna man behärskar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0