Näst sista sändningen

Har precis gjort min näst sista sändning på Eurosport för ett bra tag framöver. Känns lite sorgligt.

Jag har gillat att ha axlarna uppe vid öronen, sitta framhasad på stolen och spänna benen, inte andas regelbundet, harkla sig och drömma mardrömmar om att börja hosta.

Jag gillar verkligen den totala stressen och ångesten. På riktigt alltså. Det måste vara en "lev-eller-dö"-känsla för att Lovisa ska njuta riktigt ordentligt.

Nu kommer i alla fall mitt liv bli alldels normalt, med 9-5-jobb och lediga kvällar. Undrar hur man lever då?

Kommentarer
Postat av: martin b

Å hur bra var du inte!!



Hoppas du kommer tillbaka i rutan/eller radion men kanske i ett större sammanhang!!

2010-08-12 @ 14:56:18
Postat av: Chippe

Håller med, du är skitproffsig. Du får väl chansen åter? OCh tänk så skönt att få vara lite ledig. Men det är svårt och ganska tråkigt att jobba bara dag; det tycker jag fortfarande efter 15 år.

2010-08-12 @ 16:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0