Septembermålen

Vet ännu inte om jag får några lediga helgdagar i augusti, därför ser jag med spänning på allt skoj jag ska hitta på i september.

Min plan är:
1. Måla om nattduksborden som just nu är mörkbruna. De ska bli blå hade jag tänkt mig.
2. Åka ut till Aspö, även om det regnar, och ta med mig O och alla de vänner som känner för't.
3. Hitta en kör som jag kan börja sjunga i.
4. Köpa ramar och få upp alla affischer och bilder på väggarna någon gång så att lägenheten ser fin ut.
5. Hjälpa storasyster K med flytt.
6. Bli ASvältränad.
7. Börja spela tennis igen.
8. Sy ett överkast.
9. Planera alla roliga grejer jag tänker hitta på med mor när vi åker till Sydney i oktober.
10. Baka eget bröd och frysa in.

Om jag har prickat av dessa tio punkter efter september, får jag en present av någon frivillig då?

Kommentarer
Postat av: k

Du får helt klart en present av mig om du lyckas med allt det där!

speciellt det där med flytten är värt en present.

2010-08-05 @ 11:02:33
Postat av: Anonym

present är utlovad, om du dessutom får mig vältränad får du en bonus:)

2010-08-12 @ 22:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0