Silvstedt är min kollega!

Under OS 2010 arbetade jag på Radiosporten med att bland annat klippa ihop SVT:s bilder och Radiosportens ljud för att krydda radions sajt lite extra. Det var väldigt roligt.

Föga anade jag att jag ett halvår senare skulle arbeta för ett företag som kontrade med Victoria Silvstedt under vinter-OS i Vancouver.

Mitt heta tips är att utmana en nära vän under tiden som ni tittar på det här klippet. Den som skrattar eller gråter först förlorar, den som bara sitter tyst och stirrar med öppen mun och undrar om den har somnat mitt i ett absintrus vinner!




Kommentarer
Postat av: Chippe

Man förfäras, det gör man. Obehagligt är nog det närmaste man kan komma ett ord som täcker in det man ser och tänker.

2010-08-17 @ 17:20:21
Postat av: Sonic Sydney

Hej liten. Det var det roligaste jag nagonsin har sett...jag skrattade sa mycket att jag nastan kissade pa mig...



heheh...jaja, Eurosport gor val vad som helst for fa tittare...



Det basta ar att hennes engelska ar sa otrolig sunkig, och sa forsoker hon lata lite som Heidi Klum, no

2010-08-18 @ 07:58:56
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/
Postat av: martin b

ja som enda person av manligt kön som kommenterar detta är jag smart nog att hålla igen. Men visst är det trevligt med kvinnor iu rutan!!

2010-08-18 @ 11:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0