Helt spontant - kul

En fördel med att ha en bunt med gamla klasskompisar som är journalister är att det dyker upp väldigt intressanta och roliga tips på Facebook då och då.

Till exempel så gjorde jag och mor världens godaste lussebullar tack vare en gammal klassis som jobbar på Allt om mat. Och nu har jag fått tips om den här extremt, extremt roliga sajten, helt spontant.

Ja, något får jag ju ut av de där tre åren som man var tvungen att tillbringa i Flemingsberg. Tre och ett halvt, om man räknar svenskakursen. Och det gör man ju...


Kommentarer
Postat av: Chippe

Skönt att man får ut lite roligheter av utbildningen, det tycker jag. Länken som du hänvisar till är väldigt roligt, tycker jag. Helt spontant!

2010-12-03 @ 14:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0