No inspiräjtion

Ni vet det och jag vet det.

Inspirationen har inte varit en del av min vardag de senaste veckorna. Det har inte kommit ut många vettiga meningar ur mina smala, vitlackade fingrar.

Jag vet inte vad det beror på. Om det är vintern, fokus på jobbet, tröttheten. Men något är ju onekligen fel. Märker i alla fall jag.

I morgon ska jag ha kompledigt, då får vi hoppas att min kreativa förmåga återföds någonstans mellan träningspasset och lunchen med S.

Hoppas kan man ju göra sa fan och bad till gud.

Kommentarer
Postat av: k

Jag tror att det är kylan.

När det är minusgrader ute så vill man bara in i värmen, och det är det enda mål man har. Om det är varmt, soligt och härligt så stannar man gärna en extra sekund och tar i naturen och livets goda.



Nu vill man bara hem och äta godis

2010-12-10 @ 12:48:23
Postat av: Sydney

Jag tror ocksa att det ar kylan...

Och att du har pa dig svart - jag har tankt pa detta med farger, och har pa mig valdigt mycket mindre svart. Det gor att jag ser mindre trott ut, vilket gor mig mer energetic.



Att jag spenderade lordagen pa en strand i 32 graders varme hjalpte nog ocksa..

2010-12-13 @ 00:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0