Pengar rök i fredags

Säkert!-konserten i fredags var bäst.

Helt enkelt bäst.

Efter två låtar viskar O till mig:
- Hur kan hon låta precis som på skivan?

Precis det hade jag själv stått och undrat ett tag och försökt se om det var playback. Men det var det så klart inte.

Glad i hela kroppen studsade vi runt på Kägelbanan och mindes hur det var den kvällen som var början av vårt förhållande.

Det var så blandade åldrar på plats. Från 18 till 45. Det vet jag från säkra källor för jag kände nämligen en 45-åring som var där.

Innan konserten sa jag att jag gillade alla låtar, me att min favvo-låtrad är "De jävlarna ska skjuuuuuuu-taaaaaaaaas". När vi kom innanför dörrarna på Kägelbanan var det första vi såg ett bås som sålde t-shirtar med exakt den frasen. Så där rök lite julklappspengar. Igen.

Någon som vill ha ett trasigt cykellås i julklapp? För jag har nämligen två...

Kommentarer
Postat av: Chippe

Men vad var det för konsert????

2010-12-06 @ 14:49:49
Postat av: Sydney

Jag har ingen cyckel sa ett trasigt las passar for mig :-)



Puss Puss lilla skrutt

2010-12-06 @ 23:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0