Sjuvk 2

Ibland är man sjuk och så håller det i sig. Och då blir man stressad. Så då försöker man göra massa viktiga saker i hemmet i stället. Då mår man sämre. Och då blir man ännu mer stressad för att man inte hinner bli frisk i tid.

Denna "man" jag pratar om är självklart jag själv. Fast jag är ingen man.

- Jag är heller ingen levande man. Det är en kvinna du ser. Jag är Eowyn, Eomunds dotter, och du står mellan mig och min herre och frände!

Så kan det gå om man är med i Sagan om ringen, radioteaterns version i alla fall.

Dett att inte vara på jobbet på dagen ger mig flashabcks från när jag pluggade. Eller, den tiden då jag faktiskt inte gjorde någonting. Ibland var jag på lektion, ibland pluggade jag lite, ibland skrev jag en tenta eller två, men för det mesta gick jag runt hemma och gjorde... ingenting. Oj vad jag inte längtar tillbaka!

Kommentarer
Postat av: chippe

Eowyn och du är ganska lika bestämda, men du är mycket bättre. Kyra på dig nu och lyss på din gamla mor; sov!!

2010-12-14 @ 18:30:01
Postat av: Sydney

Man far ta det lugnt nar man ar sjuk, stada toaletten ar inte att ta det lungt.



Kolla pa 8 timmar med DVD:s istallet



Kramar Maria

2010-12-14 @ 23:25:52
Postat av: k

Krya på dig!

2010-12-15 @ 15:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0