Soon new year

Nu är det snart nytt år och jag säger som min vän M, det är snyggare att skriva 2011 än 2010 så bara det kommer ju göra att allt blir bättre de kommande 12 månaderna.

Helt enkelt.

Jag har luskat fram tre nyårslöften för mig själv, ett ytligt, ett själsligt och ett kravfyllt. Som det ska vara, den heliga treenigheten och så vidare.

Jag och O ska göra hemlagad pizza och chokladfudgetårta och dricka champagnedrinkar hela kvällen och natten. Det ska bli väldigt skönt att få umgås lite med varandra hela helgen. Konstigt, ovant och härligt.

Själv längtar jag efter våren så jag får pirr i benen bara av att tänka på hur kallt vattnet kommer att vara ute i skärgården. Iiiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0