Treeena

Nu har jag varit och tränat på lunchen och kände väldigt starkt för att bara ta tåget upp till fjällen och åka skidor ett litet tag.

Det är något magiskt med de här vinterdagarna med ett par minus och ljust, ljust blå himmel. Jag vill ha på mig pjäxor, skidbyxor och stump-stumpa ner för en backe till after-skin eller sjunga när jag susar ner för Lundsrappet.

Skidsugen, helt enkelt.

Jag var och joggade på lunchen idag (på gymmet, inte utomhus, jag är inte galen), precis som i går, och jag är övertygad om att två tjejer skrattade åt mig där de stod i matchande träningskläder på sina trampmaskiner.

Jag undrar lite vad de skrattade åt?

Kan det ha varit mitt knallröda ansikte? Mina för små tennisshorts? Eller det faktum att jag verkar vara den enda tjejen som tränar på 24/7 fitness Sundbyberg som inte har plastbröst. Eller restylanläppar. Måste nog ha varit det...

- Va platt hon e, hahaha, fniss fniss...

Äsch, men jag tar inte åt mig. Jag joggade på. Och på tv:n framför näsan på mig visade de Biggest Loser (den amerikanska versionen som tur var!), världens bästa program att träna till.

Nu behöver jag i alla fall inte bli stressad över att min telefon säger åt mig att gå och träna. För jag hann före den. HAHA!


Kommentarer
Postat av: Chippe

Jag trodde alla dom tjejerna och kvinnorna bara fanns på Östermalm...vad du är duktig som tränar så mycket. Jag ska på GIH-badet fredag kväll och simma; fick massage igår och massören bara skakade på huvudet åt min stenhårda nacke, nöp om musklerna så det gör så där överjävligt ont och sa att jag måste komma tillbaka om två veckor.

2010-12-09 @ 10:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0