Finlunch

Idag blev jag bjuden på lunch av S.

Vi möttes på Hermans och pang så blev jag födelsedagsfirad med massor av god vegetarisk mat. Hurra för sådana dagar!

Just nu är det jobb som gäller, lär ut repen till en ny medarbetare. Det är inte förrän man ska förklara saker för någon annan som man förstår hur mycket man själv har lärt sig.

Har ändå jobbat här i två år nu och det blir mitt andra OS för Radiosporten nästnästa vecka.

Nu väntar äntligen två lediga dagar, jesus i min lilla låda vad skönt det ska bli!


Kommentarer
Postat av: SunnySydney

OS- jag ser fram emot OS. Far nog kolla svenska medier for att se hur det gar for folk. Har visas OS pa 4 speciella kanaler som man maste kopa speciellt. Och det har ju gjort sa att man inte kan kopa dem bara for de dagar som OS gar utan man maste signa up for 6 manader eller sa...



Sa svenska medier ar det som galler. Dom kan ju det har med sno ocksa

2010-02-02 @ 22:57:30
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0