Hurra

Oj oj oj grabbar, vilken konstig helg.

Mestadels för att jag jobbar knäppa tider, men också för att det känns så skoj allting. I går kom mor över med massa saker hon fyndat på en utförsäljning i stan, en röd sittpuff som nu bor i min hall och jättesnygga talrikar som bor i mitt kök.

Jag och O blev så inspirerade att vi genast spikade upp två tavlor. Tänk så det kan gå. 

I fredags var vi och sa hej då till O:s päron som ska flytta till världens femte fattigaste land och vi fick med oss massa saker till hemmet. Och de passar så bra! Igår var jag på möbelmässan och tittade på L:s lampa, så snygg. Blir så stolt över att ha så duktiga och coola kompisar. Om de bara kunde hålla sig i Sverige...

Nu ska här klippas skidskyttefilm. Tänk, till och med det kan jag känna mig exalterad för. Tjoho! 

Kommentarer
Postat av: SunnySydney

hej yttis...pyttis



vilken ar basta hemsidan med OS nyheter. Tidingarna har rapporterar otroligt daligt. Dock gillade jags KD Langs version av hallelulja, det ar min favvis version efter Jeff Buckley

2010-02-15 @ 00:53:50
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/
Postat av: Katarina

Hej,

jag gillar frillan! Det ser jättesnyggt ut.

Härligt att ni gillade tallrikarna och puffen. Kram

2010-02-15 @ 08:20:36
Postat av: SunnySydney

nya frillan ar mycket snygg...\



va roligt med nya grejer i huset...Jag kollar hus



kramar maria

2010-02-15 @ 23:08:33
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/
Postat av: martin b

Jättefin i håret. Du ser så seriös ut. Jag trodde nog att du skulle bli blondare men det här är väl närmare din naturligare färger.

Jättefin!! Lampexpressen kommer i slutet av veckan. Jag blev tvungen att ta in en ny inredningskonsult för några tavlor. Han är nära släkt till dig!

Pappa

2010-02-16 @ 08:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0