OS-jobb

Jag har jobbat dödpass hela helgen, kväll/natt igår och dag/eftermiddag idag. Jag är helt snurrig. Vaknade i morse och undrade: Vad är det för dag idag?

Torsdag och fredag är jag äntligen ledig, det ska bli så skönt. Som det är nu hinner jag inte annat än att jobba och sova. Men vad skoj det är.

Vad jag funderar mycket på just nu är hur mycket moderaterna kommer förlora i valet i höst på sitt röstfusk i Stockholm? Om de kommer förlora något alls? Har en stark känsla av att det kommer rinna av dem som vatten på en gås som säljer ut allmännyttan...


Kommentarer
Postat av: Chippe

Tror inte det kommer att påverka mer än bara marginellt. Konstigt nog. Men det är för långt kvar till valet för att folk ska bry sig. Otroligt kul att du gillar att jobba så mycket!! Jag har klippt mig mycket.

2010-02-16 @ 14:35:37
Postat av: Katarina

Det låter som galet mycket jobb, men kul!

Valfusk, röstfusk, kvalrusk.. det hinner rinna mycket vatten under broarna fram tills valet. Du kanske skulle dagens politikblogg på din blogg?

Kram K

2010-02-16 @ 16:31:24
Postat av: SunnySydney

Oh...ja skriv mer om politik sa jag vet vad jag ska rosta pa...det ar sa svart att halla kollt pa allt har...



Jag brukar rosta pa vad katarina sager att jag ska rosta pa. Det har gatt bra hitills. Det ar mest for att jag har tankt att om jag flyttar tillbaks till Svergie att mitt liv borde vara ganska likt hennes, och da ar det bra om jag rostar pa politik som hon anser ar ratt....eller sa...



Ja, som jag sa, det har gatt bra hitills. Men motar garna annan input :-).

Kramar Maria

2010-02-16 @ 22:19:43
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/
Postat av: martin b

Härligt med självständiga barn!! Den ena jobbar häcken av sig och njuter och den andra röstar som hon är tillsagd. Men det är väl som jag kan erínra mig det enda hon gjort som hon blivit tillsagd.

2010-02-17 @ 09:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0