Sunday blondie sunday

Så, nu är det bestämt.

På fredag ska jag bli blond igen. Spännande. Ser fram emot det.

- Vi kan lägga en grundfärg nu och sen bygga på den till våren, sa min frisör.
- ja, det var precis vad jag tänkte, sa jag och sen kom vi överens om att det bara är när det gäller mitt hår som jag har god framförhållning.

Är det konstigt?

Att jag kan vara superplanerad när det gäller frisyren, men inte när man ska köpa mjölk eller fylla på luft i bildäcken.

Lite konstigt kanske.

Men jag tycker det är så fruktansvärt roligt att göra nya grejer med håret. Min målbild just nu är Ke$ha, tuff brud med riktigt surfarhår. Så vill jag se ut när jag får långt hår. Men jag kommer nog se mer ut som Sawyer på huvudet...



Såhär vill jag se ut till nästa sommar.



Risken finns att det blir såhär istället. Ska försöka undvika skäggstubben och polisongerna bara...


Kommentarer
Postat av: Katarina

Wow! Du kommer att bli supersnygg i den där frisyren. Det är ju nästan brottsligt att du med ditt fina hår är korthårig och har färgat det mörkt!

2010-02-10 @ 14:53:51
Postat av: chippe

Håller med, är jätteglad att du bestämt dig för att bli blond igen. Det blir nog lättare än när Katarina som 8-åring bestämde sig för att bli lockig och blev väldigt förvånad när frisören sa att det inte gick att klippa spretlugg när man hade rakt hår...men det har ni hört förut. Kram

2010-02-11 @ 16:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0