Tänk vad man kan

Är det någon som för fem år sen trodde att jag, Lovisa, skulle arbeta med webbpublicering?

Någon som trodde att jag skulle knattra lite html-kod, koda videospelare eller installera ny webbläsare?

Den som trodde det måste ha en väldigt speciell gåva, för fram tills jag startade min utbildning HATADE jag datorer. Jag skydde dem som pesten.

Och nu, sim-salabim, kan jag de här sakerna.

På lördag är det mitt första videopass på radion och det ska bli mäkta spännande att göra något som sex stycken teknikmänniskor varit här för att försöka ordna fram.

De har inte lyckats än.

Men, vi är på god väg. Så på söndag morgon, mina damer och herrar, måste ni gå in på sr.se/os och kolla in de första filmerna.

Hoppas det finns något att kolla på bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0