Uppdrag slutfört

Världens finaste vinterväder idag. Och jag jobbar, men kan ändå njuta av solskenet från insidan av den stora betongklumpen vid Gärdet.

Under veckan och helgen har jag fått höra, flera gånger, att jag ser trött/sliten/sjuk/hängig ut. Inte mår man mycket bättre av det!

Så idag bestämde jag mig för att se extra pigg och fräsch ut på jobbet och verkligen anstängde mig i mina morgonbestyr.

- Har du alltid ny frisyr när du kommer hit? fick jag höra när jag klev in på redaktionen i morse.

Mission completed!

Kommentarer
Postat av: chippe

klockrent! Jag får ibland höra att jag har snygga kläder, men håret kommenteras aldrig. OCh kläderna är nog mest för a tt jag inte altlid har jeans och t-shirt...

2010-03-02 @ 09:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0