Snart riktigt vuxen

I morgon fyller en vän år. Hon är exakt fyra dagar äldre än vad jag är.

Alltså betyder det att jag snart fyller 24. Hualigan, ännu ett steg mot 30.

Jag åkte alltså tidigare till jobbet för att handla en liten present till henne och min vandring längs med Karlavägen var inte bara kall utan också ganska skön.

Har inte kunnat träna på hela hösten och jag hatar det. Min kropp känns helt obrukbar, sladdrig och svag. Min plan är att promenera mycket i Turkiet, så kanske jag kan komma igång lite.

Min födelsedag kommer infalla under tiden som jag är utomlands, undrar hur jag ska fira? Med en öl och god mat, antagligen.

24 år alltså grabbar. Det är inte ens i närheten av barndomen, det är total vuxenhet all over. Känns väldigt konstigt.

Kommentarer
Postat av: Chippe

Jag tror din födelsedag blir toppen; med sol och värme och god mat och trevligt sällskap av O, mycket skratt och glädje! Sen får du bjuda på födelsedagskaffe i Kärrtorp.

2010-01-04 @ 15:31:34
Postat av: SunnySydney

http://www.happiness-project.com/happiness_project/secrets-of-adulthood.html



hej liten - har tankt nu nar du ar vuxen :-). Sa har du en liten link har dar det star om alla Vuxen hemligheter...



Jag tycker bast om



If you're not failing, you're not trying hard enough.



You know as much as most people.



tusen kramar maria...

2010-01-11 @ 09:00:40
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0