Förlust och smärta

Ja, ikväll tog Sverige klivet ut ur handbolls-EM. Förlust mot Tyskland med ynka 29-30.

Mattias Andersson storspelade i mål, den gamla räven. Han gjorde räddningar som fick mig att jubla, men Jonas Källman brände målchanser som fick mig att gråta.

Jaja, livet går vidare.

Handbolls-VM i Sverige 2011. Är ni laddade?

O har spelning på en pilatesstudio ikväll, fick ett mess där han skriver "damerna är misstänksamt smala, vad kan det bero på tro?".

Pilates är en härlig träningsform, provade första gången när jag dansade i gymnasiet. Det var tack vare pilatesen som jag kom in på yoga. Tur för mig.

Idag har jag något slags muskel- eller kotfel i vänster skulderblad/revben. Så fort jag andas in känns det som om någon hugger mig med en kniv. Jag kan heller inte böja mig framåt, åt sidan eller bakåt. Jäkla irriterande alltså.

Lilla kroppen, aldrig är den bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0