Hjemme

Hemma från Turkiet, lite brunare i ansiktet, lite bättre i ryggen och mycket gladare.
Att ryggen är bättre beror på massagen jag fick av en hårig man på ett Hamam, turkiskt bad.
Att jag är brunare beror på att vi hade sol och 20 grader varje dag.
Att jag är gladare beror på att jag fått äta goda grönsaker och spendera tid med O.
Så välkommen hem till kylan i fädernelandet, härligt det också.
Just nu sitter O i arbetsrummet framför den stationära iMac-en och jag sitter i vardagsrummet med den bärbara. Skrutt i min lilla låda vad det finns mycket att svara på, läsa och ta tag i när man bara varit borta i en vecka.
Nu ska jag köra igång med livet igen, efter en veckas djupandning. Våren närmar sig och med den kommer balkonghäng. Det längtar jag till.
Tjollahopp!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Härligt att dig hemma igen,

20 grader och sol låter underbart. Jag börjar tycka att kylan räcker nu. Funderar allvarligt på att uppsöka en bastu för att tina lite.

2010-01-14 @ 08:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0