Gubbar gubbar gubbar

Jag har nu varit ute och gå-joggat i två dagar, enligt Blossom Taintons träningsprogram som hon tipsar om i DN.

Såg det på webben och började direkt. Först gick jag i 30 minuter två dagar, sen gick jag tio, mixade att gå och jogga i tio, och gick sen tio två dagar.

Jag har inte så himla farlig träningsvärk faktiskt. Det gör inte så ont i knän eller höfter eller rygg, det gör knappt ont alls faktiskt.

Roligt har det varit i alla fall, precis min sorts träning att blint stirra på tidtagaruret i mobilen och tänka "bara tio sekunder till!" då och då.

Idag blev det ingen träning, för jag och O cyklade till pappa och fick lunch, jordgubbar och lite champagne.

Och jordgubbar.

Gud vad jag älskar jordgubbar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0