Ingen lust

När jag gick till tunnelbanan i morse var det 22 grader varmt.

Klockan kvart i åtta.

Då känner man ganska lätt att det egentligen hade varit härligare att få åka och bada i stället för att åka in till Radiohuset och skriva om fotboll hela dagen.

Jag skulle gärna tillbringat lördagen med att TITTA på fotboll, men det här med att skriva om det lockar föga när O ser ut att ha det så skönt i sängen och jag egentligen vill titta klart på hur Trinny och Susanna klär gamla tanter i ungdomskläder.

- Don't be afraid to show off your curves, darling, var i princip det enda jag hann se innan det var dags att åka till bunkern på andra våningen.

Sommaren går så fruktansvärt fort. Vips kommer det vara september och dags för jeans och halsduk igen. Av någon anledning blir jag så melakolisk när jag tänker på just september. En månad som tar sommaren ifrån oss. Just schysst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0