Vill ut

Jag och O åker till skärgården så fort jag slutat jobbet.

Vi ska susa iväg till Dalarö, sen båt till Aspö. I morgon tar vi båten tillbaka till Dalarö, bilen till Årsta havdbad, därifrån ska vi ta färjan till Utö och sova där en natt. Sen är det färjan till Årsta havsbad och antingen tillbaka till Aspö eller hem till Kärran.

Det ska bli så härligt. Jag längtar så jag dör. S är tillbaka från Australien (TJOHO), men hon ringde precis när Zlatans presskonferens var slut. Har inte haft så mycket att göra sen vinter-OS.

Bad timing om man säger så.

Skärgården!


Kommentarer
Postat av: SunnySydney

hej liten

later som helt underbart med sommar och sol...och skarrgard.



Har ar det sol, men kallt och ingen skarrgard. Kanske jag aker till Stranden i helgen och sitter lite och tittar pa solen. Brande mig i ansiktet i sondags nar jag var ute och gick. Maste hitta en ansikts kram med SPF som jag inte far utslag av sa jag inte blir for rynkig....



Kramar Maria

2010-07-20 @ 01:48:34
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0