Bye bye Burkina

Sista dagen i Burkina.

Lovisa hade planerat att verkligen fixa en bränna värd namnet.

Men vad vaknade hon av klockan halv åtta?

Blixtrar, åska och regn som låter som att någon står och slänger balkongmöbler på taket.

Tropiskt oväder alltså.

Väldigt svårt att bli brun i det. O är iväg och köper en flöjt. O samlar på flöjter. L och O har väldigt många flöjter i sitt hem och det är oklart om någon, någonsin spelar på dessa flöjter.

Men trots det ska alltså familjen flöjt få en ny medlem. Hoppas de välkomnar sin afrikanska kusin med värme.

Kollade igenom de bilder jag tagit på resan, och trots att det är över 200 stycken har jag inte fått med allt vi gjort här. Det tror jag är bra. Vissa saker ska man bara komma ihåg med hjärnan, annars förlitar sig minnena på korten.

Det ska bli härligt att komma hem. Det brukar jag nästan aldrig tycka när jag varit på semester. Men den här gången längtar jag till Sverige. Undrar hur det kommer sig?


Kommentarer
Postat av: SunnySydney

hej Yttepyttis



visa bilder, mera bilder...jag vill se bilder fran Afrika...



vill till och med se flojten...



kanske har de nan flojt har i Australien som du kan kopa till till O. Didgerido, raknas det som flojt

2010-06-23 @ 01:27:45
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/
Postat av: chippe

Jag vill gärna se bilderna och höra berättelsena, det längtar jag efter!! och efter dig!!

2010-06-23 @ 11:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0