Rimma simma dimma

Eftersom K sa att trallen skulle ta slut på rean drog jag och O i ilfart till Ikea (n).

Dagens första rim. Ett av många. Långa. Sim.

Se där, två till. Ska det bli fler? Jag vet att ni vill.

Folk åker utomlands och skryter med det, varför Lovisa sitter i Sverige är det ingen som vet. Jo, sport ska ju ut på radions hemsida, så därför ska lilla Lovis jobba och lida.

Men kvällen nalkas och med den, kommer vin och öl med fler än en vän.

Trots allt det roliga måste jag hållas i kragen, för jag ska orka sportskriva även på söndagen.

Ja, det var dagens rimblogg.

Kommentarer
Postat av: chippe

många rim var det. kanske du kan bli en p(o)et. kul att läsa om besöket, köpte ni något till köket? möbler för balkongen, ring mig så fixar vi hela konkarongen!! glad påsk

2010-04-01 @ 18:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0