Det gäller att vara på tå

Det är lustigt det där med träningsvärk, det kommer smygandes på kvällen för det mesta har jag märkt.

Går runt som en skrultig gammal gumma här på redaktionen.

- Lovisa, du ska visst in nu, fick jag höra för en timme sen.

Bara fyra minuter innan jag egentligen skulle gått in. Tur för alla som lyssnade att jag var förberedd upp till öronen redan, rusade runt i strumplästen för att hämta mitt manus och ramlade in i båset.

Tio, nio åtta sju, och så vidare.

Satt som en smäck.

Typ.

I morgon börjar jag klockan nio på Radiosporten, och jobbar till halv ett på Eurosport. Det kommer vara en lätt jobbig dag. Hoppas att det skräller i Franska öppna, annars kommer jag nog ha svårt att hålla mig vaken.

Idag dog en man av malaria. Han hade ätit medicinen, men när han kom hem till Sverige dog han i alla fall.
Börjar bli lätt nervös för att åka till Burkina Faso nu alltså...

Kommentarer
Postat av: SunnySydney

Ak till australien istallet...kom igen, kom igen, vi har tropisk regn idag...eller sa dar javla tropiskt ar det inte for det ar kallt. men det ar mycket regn...var ute och sprang, valdigt rambo...



kom hi, kom hit, jag har en bil som du kan fa lana och aka till stranden, komi hit, kom hit har har dom jattegod fisk och skaldjur...och ackligt godis..

2010-05-26 @ 06:22:09
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0