Fjun är skinande ren

Min lediga dag tillbringade jag på följande vis:

Doktorsbesök.
Körde Lilla Fjun till macken och fyllde på luft, körde henne i tvätten och dammsög henne grundligt. Smekte hennes interiör med våtservetter och tankade henne full.

Mycket mer än så hann jag inte.

För kvällen var uppbokad.

Med LOST-finalen.

Meningarna har gått isär om detta episka slut, O satt i soffan med ett lyckligt grin i hela fejjan efter två timmar. Jag grät sex gånger under den första delen, men kände mig lite tom efter den andra.

Försöker påminna mig om att vi nu i sommar ska börja se den från början igen, så att det inte känns så tomt.

För det känns tomt.

Men jag ser helt tokigt mycket fram emot helgen. Mer kan jag inte säga.

Radiojobb är det som gäller idag, eller för att vara petnoga, webbjobb. Men jag gillar inte att vara petnoga.



 

Kommentarer
Postat av: chippe

Oj vad fin fjun blev, ett riktigt gullefjun! Idag har jag målet/rollat i ett rum på Aspö, efter två rollningar är den där förbaskade vävtapeten fortfarande blåsvartgrå och färgen är slut. Så mina vänner, i morgon bitti är jag första kund på Bauhaus i Läönna som öppnar nio. Vi kan hinna rolla innan barn kommer på besök...

2010-05-29 @ 19:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0