Kapp-aaaaahl

Idag gjorde jag något jag aldrig gjort förut.

Jag handlade kläder på Kappahl.

Jajamensan, förorts-Lovisa fortsätter framåt och blir: *trumvirvel* Medelålders-Lovisa!!!

Dessförinnan tränade jag en timme och cyklade 20 minuter. Var ganska skönt att duscha sen.

I morgon ska det tydligen bli 25 grader och sol i Stockholm. Jag förväntar mig ingenting, men om det inte stämmer, då kommer jag gråta en liten tår i bakhuvudet och önska att jag bodde i Portugal.

I Portugal är det alltid varmt, nästan...


Kommentarer
Postat av: chippe

Är det bara justa kläder spelar det ju ingen roll var man köper dom. Inser att jag inte har några kläder alls utom arbetskläder(skjortor,s varta kostymbyxor) och jag behöver fräscha upp min garderob! Men först; raka benen!

2010-05-18 @ 16:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0